En lång helg!!!!

Äntligen lördag yesss!!!!
Det har varit en lång vecka för mig =(

 På Måndagen¤ Var det tråkigt och jag hadde ingenting att göra så jag gjorde dom tråkiga läxorna.

På Tisdagen¤ så var det aktevitetsdag.Jag var i färsna jag och Amanda var dom ända tjejerna från klassen där så det var ganska tråkigt.PÅ tisdagen var det också alla hjärtansdag =) fast jag gillar inte alla hjärtansdag för min morfar dog på alla hjärtansdag för 10 år sedan =(

På onsdagen¤Var det så himla tråkigt i skolan men när jag kom hem åkte jag ner till stallet i vigelsjö=)
Jag fick rida på en häst som heter Cleo han var snäll men jag gillar Surprize bättre =)

På Torsdagen¤ Var det musik i skolan vi skulle lära oss spela olika ackord på gitar men ingen tjej fick en gitar för det inte räckte men killarna dom räckte det till =(

På fredagen¤ var jag inte på så bra humör för jag var så himla tröt men efter rasten kändes det mycket bättre för att alla i klassen var med på snöbolls krig det var kul =)

Det var hella min långa vecka FRÅN


Kommentarer
Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

Fin blogg! :D

2012-03-18 @ 15:15:33
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0