Hela min Måndag på en LISTA !! ???

  1. Jag vaknade och ville inte gå upp i sängen :ooooo
  2. Åt frukost ( Macka och varmchoklad)
  3. Jag hörde det ringa där uppe, och mamma var också ner! Så jag sprang det fortaste jag kunde upp för trappan och sen när jag var sträckte mig efter telefonen i full fart, Så kom det där jäkla bordet rakt framför min lilltå. Det började blöda som *F*N* Men jag hann iaf svara :))
  4. Gick jag med Denice till skolan- Haltandes för min  tå gjorde ont
  5. Efter lunch åkte vi buss till sportcentrum och åkte skridskor. Det gör hur ont som helst!!!!!
  6. Jag, Natta och Wilma hoppade av vid Markus kyrkan och gick resten hem.
  7. När jag kom hem gick jag igenom läxan med mamma ( Prov på onsdag)
  8. Nu så sitter jag här :))


Jag lyssnar på en låt som nu får höra här den heter ´Crazy. Single version´








Hare bra ! :D
//Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0